ZOOMLION va lansa produse de ultima generatie in Europa la Bauma 2019
Exportul de echipament beton al ZOOMLION in Indonezia pentru a ajuta la construirea proiectului feroviar de mare viteza Jakarta-Bandung

ZOOMLION va lansa produse de ultima generatie in Europa la Bauma 2019

2019-03-25

Pe 8 aprilie, la Bauma, a avut loc evenimentul renumit al industriei de utilaje pentru constructii, Bauma 2019. In calitate de principal producator mondial de echipamente de ultima generatie, Zoomlion a folosit „Prezenta locala, vieti mai bune” si a reunit 43 de produse in 6 categorii la expozitie, timp de o saptamana. In cadrul expozitiei, Zoomlion si-a prezentat marile realizari de dezvoltare si dezvoltare a localizarii peste hotare catre 600.000 de vizitatori profesionisti din mai mult de 200 de tari.

In zona expozitionala Zoomlion, unde s-au combinat designul verde si inteligent, s-au prezentat produse de inalta calitate, inclusiv masini de beton, macarale ingineresti, macarale turn, echipamente de mortar uscat, platforme aeriene si stivuitoare.

Peste 70% din produsele expuse au fost fabricate de Compania Zoomlion. Ele respecta nevoile si preferintele pietei europene in ceea ce priveste performanta produselor, inovatia tehnologica si aspectul. De asemenea, Zoomlion si-a aratat farmecul inovativ unic prin utilizarea de noi materiale, economisire de energie, produse inteligente etc. In cadrul expozitiei au debutat si filiala europeana a Zoomlion, CIFA, M-tec si nou-alaturatul WILBERT.

Filiala italiana a companiei Zoomlion, CIFA, este un producator de masini de beton consacrat si de renume mondial. Acestia au evidentiat o varietate de produse, inclusiv camionul de pompa cu brat din fibra de carbon, brevetat la nivel mondial, mixerul pentru camioane hibride plug-in si pompa mixta de camion hibrid de la seria ENERGYA, toate fiind produse fabricate de CIFA. Pompa mixta pentru camioane hibrid plug-in MK28E din seria ENERGYA este prima pompa mixera pentru camioane hibride plug-in din lume. A fost dezvoltat cu tehnologie hibrida electrica si diesel lider in industrie. Este un produs care face referinta la conceptul de dezvoltare durabila al industriei si a fost bine primit de publicul expozitiei.

M-tec, cel mai important producator mondial de mortar pentru amestecuri uscate, a prezentat 12 produse. Produsele vor pune la dispozitia clientilor din intreaga lume echipamente profesionale si solutii pentru echipamente de productie de amestecuri uscate, mixere, silozuri in vrac si masini de constructie a mixului uscat. Prima prezentare a Duo-Mix Connect a fost dezvoltata special pentru „mortar de imprimare 3D”. Folosind Duo-Mix Connect pentru a se alatura robotului de fund cu mortarul de imprimare 3D, calitatea mortarului poate fi mentinuta stabila. In plus, viteza de constructie poate fi ajustata cu precizie, dupa cum este necesar, ceea ce asigura rezistenta mortarului si aderenta fiecarui strat. Peste 10 tari au aplicat aceasta tehnologie pentru proiecte de mortar de imprimare 3D. Acesta este probabil motivul pentru care Zoomlion este un pionier al dezvolttrii industriei si a tendintelor tehnologice.

Compania WILBERT, care s-a alaturat recent Zoomlion, a expus, de asemenea, macaraua turn WT260. Capacitatea de ridicare, precizia si siguranta WT260 sunt inegalabile in intreaga lume.

In plus fata de produsele fabricate la nivel european, Zoomlion mai detine o serie de produse dezvoltate independent din seria noua generatie 4.0 c macarale de anvelope ZRT850 (care este dezvoltat special pentru proiectele de camp petrolier si se mandreste cu o performanta excelenta de ridicare), macara cu turn plat T7020 ( care are o capacitate de optimizare a configuratiei adaptive si o capacitate excelenta de ridicare) si multe alte produse exceptionale. In acelasi timp, seria ATC de macarale tot teren care au fost dezvoltate in comun de echipa interna Zoomlion si CIFA, s-au intalnit cu clientii pentru prima data la expozitie.

Aceasta expozitie include, de asemenea, patru platforme de lucru areial tip foarfeca si patru produse de stivuitor care sunt durabile, inteligente si inteligente. De altfel, zona expozitionala are si ZValley Booth. Platforma inteligenta de monitorizare si gestionare a leasingului la distanta ZValley poate fi instalata pe seria de produse cu platforma de ridicare tip tip foarfeca, care a fost dezvaluita in cadrul expozitiei. Aceasta ii permite sa monitorizeze de la distanta conditiile si informatiile echipamentului in timp real. Clientul poate completa rapid pozitionarea si monitorizarea, diagnosticarea defectelor, deblocarea functionarii masinii si sprijinirea gestionarii serviciilor de contractare, finantare si alte servicii de leasing. Acesta va ajuta companiile de leasing si utilizatorii sa imbunatateasca eficient gestionarea si eficienta echipamentelor, va reduce costurile de operare si va imbunatati cifra de afaceri operationala.

Sinergia eficienta este „un joc de sah” la nivel global.

In ultimii ani, Zoomlion a promovat activ dezvoltarea afacerilor la nivel mondial. S-au extins prin produsele lor, au stabilit platforme de vanzare si servicii in 80 de tari, au deschis sucursale in peste 40 de tari, iar serviciile lor au ajuns in peste 120 de tari si regiuni. In acelasi timp, de-a lungul celor 10 ani de dezvoltare internationala, Zoomlion a achizitionat POWERMOLD din Marea Britanie, CIFA si LADURNER din Italia, M-tec si WILBERT din Germania, RAXTAR din Olanda, etc. pentru a-si extinde capitalul international, cultura, managementul, si capacitatea de productie.

In acelasi timp, Zoomlion a promovat activ productia localizata de peste mari, si-a aprofundat eforturile pe piata europeana si a practicat consensul „incluziunii, regulilor, responsabilitatii, co-crearii si partajarii”. Acestia au coordonat dezvoltarea cu fabricile europene pentru a forma un hub de productie localizat de peste mari si au achizitionat companii in timp ce au castigat recunoasterea comunitatii locale prin actiuni responsabile.

Zoomlion intelege si accepta contrastele dintre diferite culturi. In acelasi timp, detine dreptul de a influenta actiunea sau decizia, integreazs fuziunile di achizitiile in sistemul de management si control strategic general, coordoneaza toate activitatile internationale ca „intr-un joc de sah”. Dupa achizitionarea M-tec în 2014, Zoomlion a obtinut avantaje semnificative in resurse in ultimii cinci ani, consolidand integrarea tehnica si sinergia lantului de aprovizionare intre ambele parti. Rata de crestere a compusului global de afaceri M-tec a depasit 33%. Fuziunea dintre cele doua parti a rescris tiparul de dezvoltare al industriei mortarului mixt. Zoomlion a dezvoltat un numar mare de componente cheie cu amestecuri uscate pentru a realiza autocontrolul, reducand in acelasi timp costurile de baza cu mai mult de 40%. Echipamentele si tehnologia de constructie avansate au fost promovate in intreaga lume pentru a obtine efectul Zoomlion si M-tec „Un plus unu este mai mare decat doua”.

In acelasi timp, Zoomlion a profitat de conditiile locale si si-a gasit potentialul. Dupa ce a achizitionat CIFA, Zoomlion a valorificat resursele sale, si-a extins lantul de produse si afaceri, facandu-l sa fie nu doar o baza de productie a produselor, ci si cea europeana a Zoomlion. Centru de cercetare si dezvoltare, centru logistic si platforma globala de aprovizionare. Echipa de vanzari de peste mari a lui Zoomlion a lucrat cu CIFA pentru a se extinde pe pietele emergente, cum ar fi Asia de Sud-Est, Asia Centrala, Africa si Orientul Mijlociu. Prin dezvoltarea inovatoare, CIFA si-a transformat treptat compania regionalizata , care are legatura cu echipamentele traditionale din beton, intr-o companie globalizata care realizeaza productia locala de masini de beton, macarale de inginerie si produse de macara pentru constructii si radiaza afaceri in Orientul Mijlociu si America de Nord. De la fuziune, numarul de canale de distributie internationale partajate de ambele parti a crescut cu 32%. Dupa eforturile comune ale ambelor parti, veniturile din vanzari ale pietelor terte parti ale CIFA, altele decat Italia in 2018, au crescut cu peste 30% in comparatie cu pre-achizitie.

Localizarea „Produselor inteligente” pentru a-si construi o viata mai buna.

In prezent, Zoomlion continua sa-si aprofundeze strategia de „localizare” de peste mari. Zoomlion si-a facut aparitia impresionanta la Bauma 2019, nu numai ca a aratat noilor produse si tehnologii clientilor din intreaga lume, dar si-a aratat viziunea lor de a servi activ si de a se integra local, de a lucra strans cu clientii globali, de a crea valoare si de a construi o mai buna viata.

In ceea ce priveste baza de imbunatatire a retelei globale, Zoomlion promoveaza operatiunile de localizare si productia localizata. Zoomlion continua sa-si aprofundeze localizarea in ceea ce priveste personalul, finantele, serviciile si operatiunile comerciale ale filialelor sale de peste mari. Rezultatele productiei localizate sunt si mai evidente. Peste 70% din produsele expuse de companie la Bauma 2019 au fost fabricate de companii europene.

Dezvoltarea „localizarii” este cheia Zoomlion pentru deschiderea pietei globale. In prezent, compania a format o baza de productie de peste mari in Europa, Asia si Statele Unite. A aprofundat cooperarea cu bazele globale de fabricatie, profitand de cercetarea si dezvoltarea sa privind localizarea, marketingul si retelele de servicii post-vanzare. Zoomlion a combinat avantajele resurselor internationale ale lantului de aprovizionare pentru a imbunatati aspectul global. In plus, compania continua sa isi imbunatateasca afacerile integrate de afaceri localizate, cum ar fi infiintarea depozitelor centrale de piese de schimb in strainatate, centre de formare si centre de intretinere etc., si continua sa extinda leasingul si finantarea in strainatate.

Bauma 2019 a fost cea mai buna etapa pentru Zoomlion, pentru a arata integrarea talentului inovarii globale si pentru a localiza „Produse inteligente”. In viitor, compania se va integra activ si in economia globalizata, intensificand rolul lor de cetatean mondial. Ei vor lucra impreuna cu clientii globali pentru a creste calitatea vietii in intreaga lume.