ZOOMLION va lansa produse de ultima generatie in Europa la Bauma 2019
Exportul de echipament beton al ZOOMLION in Indonezia pentru a ajuta la construirea proiectului feroviar de mare viteza Jakarta-Bandung

ZOOMLION East China Branch Signs ZOOMLION cu valoare de marca la 70 miliarde RMB, a fost listat in cele 500 de marci cele mai valoroase din China timp de 16 ani consecutiv Strategic Cooperation Contracts Worth Near 260 Million Yuan in Early Spring

2019-03-05

Cu putin timp in urma in 2019, cele mai valoroase 500 de marci ale Chinei au fost dezvaluite in cadrul celei de-a 16-a reuniuni la nivel mondial a marcii de la Beijing, sponsorizate de World Brand Lab. Pentru al 16-lea an consecutiv, Zoomlion a fost plasat pe lista, ocupand locul 69 cu valoarea de marca la 70.198 miliarde RMB, o crestere de 11,6 miliarde RMB fata de anul precedent.

World Brand Lab este un organ international specializat in studii de valoare a marcii. Recunoscuta ca una dintre cele mai importante trei evaluatoare de valoare a marcii din lume, utilizeaza „metoda valorii castigurilor actuale” pentru a masura valoarea marcilor din cele mai valoroase 500 de marci din China pe care le-a facut public timp de 16 ani consecutivi. Pe baza „metodei de utilizare economica”, metoda valorii actuale a castigului este o combinatie intre studiile consumatorilor, analiza concurentei si veniturile preconizate ale companiilor in viitor. World Brand Lab a dezvoltat, de asemenea, exclusiv instrumente de valoare adugat de brand, BVA Tools, care ia in considerare operatiunile si castigurile companiei generate de marca.

Raportul analitic referitor la cele mai valoroase 500 de marci ale Chinei din anul 2019 releva faptul ca sase producatori de masini de constructie au fost inclusi in lista, a caror valoare totala a marcii se ridica la 299.579 miliarde RMB. Zoomlion, cu valoarea brandului de 70.198 miliarde RMB, a ocupat locul 2 in industrie si locul 69 in totalul celor 500 de marci. Un loc mai mare decat anul precedent, Zoomlion a inregistrat o crestere brusca a marcii sale cu 11,6 miliarde RMB, sau aproape 20%, din 58.573 miliarde RMB inregistrate in anul precedent.

A fost a 16-a oara pentru Zoomlion sa fie plasat in aceasta lista din 2004, care releva credibilitatea si influenta sociala a marcii.

Brandul Zoomlion este bazat pe concentrarea sa asupra activitatii de baza si se concentreaza pe calitatea produselor si dezvoltarea bazata pe inovatie. Presedintele Zoomlion, domnul Zhan Chunxin, a spus candva: „Zoomlion considera intotdeauna produsele drept esenta si tinta. Consideram responsabilitatea noastra de a folosi produse pentru a continua tehnologiile si civilizatia ”. In ultimii ani, Zoomlion a fost activa pentru a cuprinde noile economii si noile tehnologii; facilitarea constanta a fabricatiei inteligente prin intermediul instalatiilor, produselor si serviciilor inteligente; si construiti un nou producator inteligent de echipamente inteligente, continuand astfel sa-si imbunatateasca competitivitatea si statutul pe piata. In 2018, veniturile operationale ale Zoomlion au crescut cu 23,30%, iar profiturile au crescut cu 51,65% YOY, realizand o crestere de calitate superioara, eficienta si durabila.

Loialitatea clientilor fata de marca este cruciala pentru a pune in valoare brandul. Luand „castig-castig si dezvoltare” ca filozofie, Zoomlion a mobilizat companiile premium din industrie pentru a forma Zoomlion Customer Alliance, pentru a aprofunda relatiile cu clientii si a imbunatati fidelitatea clientilor. In 2018, clientii din Alianta si-au crescut achizitia de produse Zoomlion cu 40% YOY. In acelasi timp, 90% dintre membrii Aliantei au inregistrat o crestere a scarilor de operare, iar 74% au inregistrat crestere a profitului. In prezent, Aliansa Clientilor Zoomlion s-a extins de la 40 de membri la organizatie la inceput la peste 90 si mai mult.

Zoomlion si-a imbunatatit considerabil influenta globala. A achizitionat succesiv companii de frunte din industrie, cum ar fi Powermole al Marii Britanii, CIFA din Italia, M-tec al Germaniei, Raxtar din Olanda si Wilbert al Germaniei, in secventa de timp. A infiintat platforme de vanzari si servicii in 80 de tari si a infiintat sucursale si filiale in peste 40 de tari. Avand in vedere ca afacerile sale ajung la mai mult de 120 de tari si regiuni, Zoomlion are o retea de vanzari care acopera lumea si un sistem de servicii puternic. Prin operatiunile internationale de capital, cooperarea de capacitate si promovarea marcii etc., Zoomlion ia propriile decizii si practic aprofundata pe pietele de peste mari, construind astfel o constientizare larga a marcii, creand noua imagine corporativa internationala si imbunatatindu-si continuu influenta.

„Ideile construiesc viitorul” este filozofia de baza a brandului Zoomlion. Compania se concentreaza pe propria sa durabilitate, dar se dedica, de asemenea, construirii unui brand de echipamente cu respect de timp. Si mai mult, Zoomlion acorda o mare atentie co-construirii ecologiei si civilizatiei industriale, propune ca industria de productie sa contureze in comun ecologia si civilizatia industriala, promoveaza dezvoltarea de inalta calitate a industriei mondiale de productie de inalta calitate si co-buildss o casa frumoasa pentru fiinte umane. In acest fel, brandul Zoomlion a fost impins la un nou nivel.